Una sì tù
piaghjinca è montagnola
pelle di neve è di sole
silenziu di donna
è risa di damicella

una sì tù
maturaghjola

(Una sì tù: parolle è traduzzione)

Traductions/Übersetzungen/Vertalingen FR/AL/NL dans les/in den/in de POSTS

jeudi 30 août 2012

BISOGNU DI TÈ (1989)


Per ùn ditti nò
T'aspetta la manu
Per ùn ditti nò
T'aspetta lu core
Chì e stonde à sunnià
Ùn e possu più lascià
Bisognu di tè
Bisognu di tè

À ùn ditti nò
Ci pensu la notte
À un ditti nò
N'aghju lu penseru
Chì e stonde à sunnià
Ùn e possu più lascià
Bisognu di tè
Bisognu di tè

È pigliassi per la manu
Esse soli
È li nostri passi inseme
Amurosi
È accumpagnà pianu pianu
I to pienti silenziosi
Bisognu di tè
Bisognu di tè

À ùn ditti nò
Ne sognu lu ghjornu
È d'un ditti nò
Ne aghju la voglia
Chì e stonde à sunnià
Ùn e possu più lascià
Bisognu di tè
Bisognu di tè

----------GF----------



Rêve et réalité de chaque jour.
Désir renouvelé du cœur…
Prenons-nous par la main.
Réglons nos pas ensemble.
Marchons.
Complices et vrais
Dans le silence,
confiants
Besoin de toi…


----------JF----------


ICH BRAUCHE DICH

Um dir nicht "nein" zu sagen
Erwartet dich meine Hand
Um dir nicht "nein" zu sagen
Erwartet dich mein Herz
Denn auf die Stunden zu träumen
Kann ich nicht verzichten
Ich brauche dich
Ich brauche dich

Dir nicht "nein" zu sagen 
Beschäftigt mich bei Nacht
Dir nicht „nein“ zu sagen
Ist meine Sorge
Denn auf die Stunden zu träumen
Kann ich nicht verzichten
Ich brauche dich
Ich brauche dich

Sich bei der Hand nehmen
Beim Alleinsein
Und unsere Schritte vereinen
In Liebe
Und deinen stillen Kummer 
Behutsam begleiten
Ich brauche dich
Ich brauche dich

Dir nicht „nein“ zu sagen
beschäftigt mich am Tag
Dir nicht „nein“ zu sagen
Ist mein Herzenswunsch
Denn auf die Stunden zu träumen
Kann ich nicht verzichten
Ich brauche dich
Ich brauche dich

----------GMK---------- 



IK HEB JE NODIG

Om geen "nee" tegen je te zeggen
Wacht je mijn hand
Om geen "nee" tegen je te zeggen
Wacht je mijn hart
Want al die uren dat we droomden
Kan ik niet meer laten gaan
Ik heb je nodig

Geen "nee" tegen je te zeggen
Daar denk ik 's nachts over
Geen "nee" tegen je te zeggen
Daarover maak ik me druk

Want al die uren dat we droomden
Kan ik niet meer laten gaan
Ik heb je nodig

En elkaar bij de hand nemen
Samen alleen zijn
En onze passen samen
Verliefd
En zachtjes megaan met
Jouw stille verdriet
Ik heb je nodig

Om geen "nee" tegen je te zeggen
Daar denk ik overdag aan
En om  geen "nee" tegen je te zeggen
Daar verlang ik naar
Want al die uren dat we droomden
Kan ik niet meer laten gaan
Ik heb je nodig

----------MV----------

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire